Un any més, no podem fer altra cosa que felicitar mossèn Miquel Àngel Ferrés, el seu equip parroquial, l’associació d’Amics de Sant Pere de Figueres i tots els voluntaris i voluntàries, petits i grans, que han fet possible el pessebre vivent.
Magnífica iniciativa la de cantar nadales a les portes de l’església per fer més entretinguda l’espera dels centenars de persones que feien cua. El 30 de desembre al vespre, la cua per visitar el pessebre vivent ha arribat fins a les portes del Museu del Joguet de Catalunya – Figueres.
Felicitats a tots! Aquí teniu una selecció d’imatges del pessebre vivent de Sant Pere de Figueres, des de l’òptica d’en Xavier Busquets Jordà.







