Fa uns dies, el govern de Figueres anunciava en un vídeo conduït pel regidor de Joventut que l’Ajuntament ha creat una “nova aula lliure d’estudi per a joves al COAC, a la plaça de l’Església”. La notícia és desconcertant ja que aquesta aula existeix des de fa 14 anys. L’any 2011, l’Associació d’Universitaris de l’Alt…