Figueres celebra aquest cap de setmana el seu 65è Aplec de la Sardana, organitzat pel Foment de la Sardana Pep Ventura.
Ahir dissabte l’auditori dels Caputxins va acollir el 16 concert vigília d’Aplec, amb la Cobla Ciutat Girona sota la batuta de Jordi Piccorelli i la participació de Josep Quer Agusti.
Avui, a la Rambla, l’aplec, amb les cobles Montgrins, Sant Jordi i Bisbal Jove, com ens mostren les fotos de Marina Ramió Suñer.



