El futur candidat d’Aliança Catalana a les eleccions municipals de Figueres Arnau Liesa denuncia a Orgull de Figueres que, per apropar-se al públic que s’oposa a l’arribada a Figueres de persones sense papers ni mitjans, Jordi Masquef li ha “robat” un vídeo que ell ha publicat.
Tot ha començat fa unes hores quan, sota el títol de “Què està passant a Figueres?”, l’home fort d’AC a la ciutat ha publicat un post a xarxes denunciant a través d’un vídeo que ell ha filmat l’arribada a Figueres d’autocars plens de persones d’altres països sense papers ni mitjans. Persones que, a través d’un dispositiu de l’Estat, s’allotgen i mengen en dependències de l’Hotel Travé.
“Quina ha estat la meva sorpresa quan hores després Jordi Masquef ha publicat a les seves xarxes el meu vídeo dient que ell no pot acceptar situacions com la que es veuen a la gravació”, ha denunciat fa una estona Arnau Liesa a Orgull de Figueres. “Som novament davant el discurs populista d’un alcalde que no sap com fer-s’ho per apropar-se a l’electorat d’Aliança Catalana”, ha recalcat Liesa, que emfatitza en el fet que “Masquef té dret a compartir el nostre parer en determinats temes però no a reproduir el meu vídeo per fer política, sense tenir la vergonya de citar-ne la font, ell que es queixa i denuncia que de vegades el treuen de la foto”.
Arnau Liesa diu en el seu post a les xarxes que a Figueres hi ha “gent allotjada durant mesos en hotels amb diners públics mentre molts figuerencs no poden pagar el lloguer, els impostos no paren de pujar i la sanitat i les urgències estan col·lapsades”.

