Diverses persones que van anar ahir a l’IMAC, consultades per Orgull de Figueres, ens han expressat la seva queixa que es van veure obligats a anar-hi sense cita perquè totes les cites en línia havien estat donades. Una vegada allà, el temps mitjà d’espera va ser de tres hores. Els usuaris ens comenten que no hi ha hagut augment del personal d’atenció al públic amb l’arribada de la regularització d’immigrants, i que aquests fan la mateixa cua que els altres figuerencs que van per altres temes. Uns mostradors i una cua dedicats a la regularització creuen que alleugeriria molt l’espera als usuaris que hi van per gestions quotidianes.




Deixa un comentari